بخاری نفتی ارزان: ۷ بخاری ارزان و به صرفه

بخاری نفتی ارزان

شاید تصور کنید بخاری نفتی گازوئیلی دیگر استفاده ای ندارد و تولید نمی شود! اما اینگونه نیست و همچنان در بسیاری مناطق ایران پرطرفدار است. هرچند قیمت بخاری نفتی در مقایسه با سایر انواع وسایل گرمایشی هم رده خود ارزان تر است، اما در اینجا ۷ بخاری نفتی ارزان را به شما معرفی می کنیم که همگی اینها در فروشگاه ما به فروش می رسد.

کارایی بخاری نفتی ارزان؟

پیش از معرفی این بخاری ها بهتر است بدانید که ارزان بودن به هیچ وجه گویای کیفیت پایین این محصولات نیست. بلکه به این دلیل است که واسطه های فروش این محصولات حذف شده اند و شما آنها را مستقیما از تولیدکننده یعنی گروه صنعتی لاوا خریداری می کنید. بنابراین از کیفیت، کارایی و ایمنی بخاری نفتی اطمینان کامل داشته باشید.

بخاری ارزان نفتی گازوئیلی

ویژگی بخاری های ارزان گازوئیلی

همانطورکه می دانید نام دیگر این بخاری ها بخاری گازوئیلی است. استفاده از این بخاری ها بسیار راحت است و درصورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مقاله روشن کردن بخاری نفتی را حتما بخوانید. مهمترین ویژگی های این لوازم عبارتند از:

  • کاملا استاندارد تولید شده اند
  • همگی بدنه ای استوانه ای دارند
  • سایزهای مختلف این بخاری ها به فروش می رسد
  • دارای دودکش استاندارد هستند
  • قابل حمل و سبک هستند
  • فضای کمتری را اشغال می کنند
  • برای ایجاد گرمایش در محیط های روستایی یا مناطق فاقد گاز و برق مناسب هستند
  • سوخت همگی این بخاری ها نفت، گازوئیل یا ترکیبی از هر دو است

البته برای محیط های دور از امکانات می توانید از بخاری های هیزمی نیز دیدن کنید که همچون سماور زغالی، با هیزم و زغال کار می کند.

۷ مدل بخاری ارزان نفتی

اینجا ۷ مورد از ارزان ترین بخاری های لاوا مارکت را معرفی می کنیم. برای آشنایی بیشتر می توانید روی هرکدام کلیک کنید تا مشخصات بیشتر و قیمت هر محصول را ببینید و درصورت تمایل خریداری کنید.

بخاری نفتی ارزان ساده سایز ۷۵

بخاری نفتی گازوئیلی ساده - دو سایز

این محصول همچون سایز وسایل گرمایشی نفتی برای محیط های باز و بسته طراحی شده و در فضاهای مسکونی و اداری قابل استفاده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر درمورد آن بدست آورید وارد لینک بخاری نفتی ساده سایز ۷۵ شوید.

اینم حتما بخون:  بخاری ارزان هیزم سوز

بخاری لاوا سایز ۸۵

بخاری نفتی گازوئیلی ساده

این بخاری دارای درجه تنظیم حرارت ولومی و دودکش نصب بخاری است. برای گرم کردن محیط تا مساحت ۳۰-۳۵ متر مربع مناسب است. قیمت و مشخصات این محصول را در صفحه بخاری نفتی لاوا سایز ۸۵ ببینید

بخاری گازوئیلی رنگی سایز ۶۵

بخاری نفتی گازوئیلی رنگی سایز 65
بخاری نفتی گازوئیلی رنگی سایز ۶۵ تولید لاوا مارکت

این بخاری دارای بدنه لعابی طرح دار است و در حرارت بالای ۹۰۰ درجه رنگ آمیزی شده است. دارای حرارت با بازدهی مناسب است. برای مشاهده مشخصات بیشتر و خرید به لینک بخاری رنگی گازوئیلی سایز ۶۵ مراجعه نمایید.

بخاری گازوئیلی ارزان لعاب دار سایز ۷۵

بخاری نفتی لعاب دار سایز 75

بدنه این بخاری با رنگ لعابی ثابت و نسوز رنگ آمیزی شده و مجهز به کوزه چدنی با توان حرارتی بالا است. این محصول را می توانید از لینک بخاری لعابی نفتی سایز ۷۵ خریداری کنید.

بخاری عایق دار سایز ۸۰

بخاری عایق دار نفتی

این بخاری دارای عایقی است که از سوختگی و چسبندگی پوست محافظت و پیشگیری می کند. برای آشنایی بیشتر و مشاهده قیمت و خرید این بخاری ارزان نفتی می توانید صفحه بخاری عایق دار نفتی سایز ۸۰ را مشاهده کنید.

بخاری حفاظ دار سایز ۱۰۰

بخاری گازوئیلی نفتی عایق دار

این بخاری هم محافظ مناسب برای پیشگیری از سوختگی پوست را دارد و فضایی تا حداکثر ۳۵ الی ۵۰ مترمربع را گرم می سازد. می توانید مشخصات دقیق تر و قیمت این محصول را در لینک بخاری حفاظ دار سایز ۱۰۰ ببینید.

بخاری لعاب دار سایز ۸۵

بخاری نفتی لعاب دار سایز 85

رنگ بدنه این بخاری لعابی است و طول عمر بالایی دارد و حتی در مناطق مرطوب ایران قابل استفاده است. برای آشنایی بیشتر به صفحه محصول بخاری نفتی لعابی سایز ۸۵ مراجعه کنید.

البته برای محیط های بزرگ و کارگاهی یا مساجد هم بخاری نفتی سالنی را تولید کرده ایم که بخوبی محیط های با مساحت بالا و فاقد امکانات برق و گاز را گرم می کند. نسبت به هم رده های خود با این قابلیت گرم سازی محیط های بزرگ، بعنوان یک بخاری ارزان نفتی گازوئیلی به فروش می رسد.
شما عزیزان می توانید هریک از محصولات معرفی شده را بصورت تکی یا عمده سفارش دهید. دقت داشته باشید که از هر مدل بخاری لعابی و رنگی، طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و می توانید رنگ و طرح مورنظر خود را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره درج شده در منوی بالای سایت تماس باشید و به منظور خرید بهتر و متناسب با نیاز خود مشاوره بگیرید. برای گذراندن زمستان سخت در مناطق فاقد گاز، می توانید از بخاری نفتی و هیزمی استفاده کنید. قیمت بخاری هیزمی را ببینید.

یوسف اسمری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.